اقامت يونان،اقامت طلايي يونان،نصر جاويد ويرا،صالح پساوند،اقامت دومينيكا،مهاجرت به يونان،اقامت اروپا،اقامت دائم اروپا،اقامت دائم يونان اقامت يونان،اقامت طلايي يونان،نصر جاويد ويرا،صالح پساوند،اقامت دومينيكا،مهاجرت به يونان،اقامت اروپا،اقامت دائم اروپا،اقامت دائم يونان

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

اقامت طلايي يونان

 

اقامت دائم يونان

ويزاي طلايي يونان چيست؟

موسسه مشاوره نصرجاويد ويرا قصد دارد شما را با راه هاي اخذ اقامت طلايي يونان از طريق سرمايه گذاري با خريد املاك و مستغلات در يونان آشنا كند. از آنجائيكه يونان عضو اتحاديه اروپا است، اخذ اقامت يونان به معني كليد ورود به ساير كشورهاي عضو اين اتحاديه مي باشد.

يكي از آسان ترين گزينه ها براي اخذ اقامت اين كشور، خريد ملك است. خريد ملك، تضمين اخذ ويزاهاي بلند مدت و شرايط لازم اخذ اقامت براي مالك و اعضاي خانواده او خواهد بود. افرادي كه از اين طريق اقدام به اخذ اقامت مي كنند، علاوه بر اقامت يونان از مزاياي اقامت در اتحاديه اروپا استفاده كرده و به صورت قانوني در كشور يونان به كسب و كار و زندگي مي پردازند.

برنامه ويزاي طلايي يونان (Golden Visa Program) كه يكي از پر طرفدار ترين برنامه هاي اخذ اقامت مهاجرت به يونان است، همان روش اخذ اقامت يونان از طريق خريد ملك است. شما املاك و مستغلات در يونان ميخريد و صاحب اقامت 5 ساله يونان به همراه اعضاي خانواده مي شويد.

يكي از دلايلي كه اقامت يونان از طريق خريد ملك جذاب است، اين است كه اين مقدار سرمايه گذاري در بين كشورهاي اروپايي مبلغ پاييني است و يك فرد خارجي مي تواند يك يا چندين ملك به ارزش 250.000 يورو خريداري كند.

با وجود اينكه اين نوع اقامت در تعدادي از كشورهاي اروپايي ارائه گرديده است، اما كشور يونان ساده ترين، سريع ترين و كم هزينه ترين كشور براي ارائه اين نوع اقامت مي باشد. ميزان رضايت مندي شهرونداني كه از برنامه اقامت طلايي يونان استفاده كرده اند، 100% بوده است.

متقاضي قادر خواهد بود از زماني كه ملك را خريداري مي كند و تا زماني كه كارت اقامت وي صادر گردد، در كمتر از 40 روز اقامت خود را اخذ نمايد.اين نوع اقامت بدون قيد و شرط است و نيازي به حضور و يا تردد در كشور يونان نخواهد داشت.

در تاريخ 18 آپريل سال 2013 يونان قانون 4146 را معرفي كرد كه براي افراد خارجي كه ملكي به ارزش حداقل 250.000 يورو را خريداري كنند، اجازه اقامت صادر مي كند. اجازه اقامت به مدت 5 سال صادر مي شود و در صورتي كه ملكي به نام شما است به طور نامحدود تمديد مي شود.

ماليات بر درآمد با نرخ 22 درصد شروع مي شود. درآمد اجاره از ملك در يونان با نرخ بهره از 11 تا 33 درصد است. ماليات بر سود سرمايه در فروش ملك 15 درصد مي باشد. البته شرايطي براي معافيت از ماليات هاي املاك در حين خريد و فروش نيز هست كه بايد هوشيارانه عمل كنيد و حتما از وكلاي مجرب در اين زمينه كمك بگيريد.

مقاله پيشنهادي: اقامت دومينيكا

شرايط اقامت طلايي كشور يونان

پرونده متقاضي تقريبا تا 40 روز بعد از زمان خريد ملك بررسي و اجازه اقامت صادر مي شود. امكان افتتاح حساب بانكي با اين اقامت وجود دارد. كل پرونده از ابتدا تا انتها به كمك وكلاي مجرب يوناني به همراه مترجم فارسي زبان اجرا ميشود.

مراحل اقامت طلايي كشور يونان تضميني

  • ابتدا درخواست شما به وكيل ارائه ميشود، وكيل پس از قرارداد با شما، براي شما وقت از سفارت دريافت ميكند.
  • با ارائه مدارك لازم و كافي به سفارت ويزاي تايپ C از سفارت دريافت ميشود. به يونان سفر ميكنيد و حساب بانكي افتتاح ميكنيد. ملك را انتخاب ميكنيد و بررسي هاي وكيل شما روي اصالت و مسائل قانوني ملك آغاز ميشود. همه مسئوليت ها برعهده وكيل است. پس از احراز هويت مالك و ملك، شما هزينه ملك را در دفاتر اسناد رسمي ميپردازيد و مالك ملك ميشويد. ظرف كمتر از دو ماه كار اقامت طلايي را دريافت ميكنيد و اقامت 5 ساله شما آغاز ميشود. تا زماني كه مالك آن ملك هستيد، اقامت شما تمديد مي‌شود.

اخذ اقامت طلايي كشور يونان 2020

كارشناسان موسسه نصر جاويد ويرا پس از ارائه مشاوره و بررسي مدارك و شرايط متقاضي برنامه ويزاي طلايي يونان (اقامت پنچ ساله با خريد ملك)، نسبت به عقد قرارداد تضميني اقدام مي نمايند. موسسه نصر جاويد ويرا با دارا بودن كادر مجرب از وكلاي يوناني، ميتواند براي شما نسبت به اخذ تضميني اقامت يونان از طريق تمكن مالي اقدام نمايد.

خدمات نصر جاويد ويرا

موسسه مشاوره بين المللي نصر جاويد ويرا، با مديريت صالح پساوند با دارا بودن تيم متخصص و حرفه اي در زمينه ويزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترين و قديمي ترين مجموعه در ايران و بدون واسطه به صورت تخصصي در كوتاه ترين زمان ممكن به صورت كاملا تضميني براي هموطنان عزيز خدمت رساني مي كند.

براي اخذ ويزا و اقامت مي توانيد از خدماتي كه نصر جاويد ويرا در اين زمينه ارائه مي دهد، استفاده كنيد و با تماس از خدمات آن بهره مند شويد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/22 ساعت: ۱۶ توسط:nasrjavid :